Pages

17.5.15

derinde

"Çıkar çıkarabilirsen kulaklarındaki o inatçı sesi 
Kalbim bir balığın gözlerinde 
Kim baksa bana 
Kim dokunsa 
Kim sevse 
Önce iğde ağaçları diyorum 
Sonra iğde kokusu 
Bitmek bilmiyor anlatacaklarım 

Kaldım diye değil 
Kalbim bile değil 
Önce iğde kokusu 
Kim baksa 
Kim dokunsa 
Kim sevse 
Korkuyorum 
Sahiden mi diye 

Kalbim o balığın gözlerinde 
Öyle utangaç kaldı ki 
Ne zaman bir şiir okusam 
O balığın kalbinde 
Utangaç gözlerim 
Sevmek için değil 
Sevilmek için değil 
Sahiden de değil 

Sahiden sevmek 
Derinden 
Çok derinden 
İçimizdeki yapbozdur
Ne zaman yapılır 
Bozulduğu zaman

Yasemin Şenyurt

---

bu şiiri yüzeyde'ye cevap olarak mesaj kutumda buldum dün gece. biraz daha huzurla uyudum, anlaşıldığımı hissettim, birilerinin derine inebildiğini gördüm. o yüzden bu yazının böyle bir başlığı hak ettiğini düşündüm. iyi ki hayatımda böyle kişiler. böyle, derine inerek beni de oralara çağırabilen kişiler. bazen ne kadar şanslı olduğumu unutuyorum sanırım.

0 yıldız: