Pages

7.3.12

ev hali

şuraya içimdeki ergenin hala yaşadığını gösterecek birsürü şey yazabilirim aslında, ama tutuyorum kendimi. melankolik şarkılar bile dinlemiyorum. tüm gün zaza fournier çalıyor arkada. güneş var diye perdeleri kapatmıyorum. bir derginin mutluluk sarhoşluğuyla okuyacağımızı iddia ettiği bir kitap okuyorum.

ve karşıma şöyle cümleler çıkıyor.
"hiçbir şeyi özlediğin bir şeyden daha fazla sevemezsin"

ilk defa bu akşam, çok büyük bir mucize olsun istedim.
sadece biraz şaşırmak için. hayatımın değişmesine değil, durağanlığının değişmesine ihtiyacım var.
gelip "olaylar olaylar" demek istiyorum :)

yazdığım kartla o kadar vakit geçirdim ki, artık gönderemeyebilirim :p

2 yıldız:

Mesut KAYA dedi ki...

hiçbir şeyi sevdiğin bir şeyden fazla özleyemezsin.

b~ dedi ki...

o doğru da, daha fazla özleyememek dert değil. ama daha fazla sevememek çok büyük bi dert.