Pages

23.7.11

i think i'm kinda falling in love with you. again.


aşk, tam bu şekilde itiraf edilir bence. böyle olmalı yani.
otururken, ayaktayken değil.
böyle teslim olmuşken, kendini bırakmışken.
"aşkı nerende hissediyorsun?" sorusuna verilecek cevap ortadayken.

ben hala anlamıyorum.
bu filmi nasıl bu kadar geç izledim?!

>> don't fall in love. fall off a bridge. it hurts less.

3 yıldız:

kağıt faresi dedi ki...

katılıyorum, kesinlikle böyle itiraf edilmeli aşk. zaten bir insanın midesinde kelebekler uçuşurken, aşık olduğunun karşısında ayakta dimdik durabilmesi imkansız...

zeynep dedi ki...

hayatımın filmi budur .aşk cesaret dürüstlük masumiyet ve hayatta paranın satın alamayacağı bir sürü duygu .'sanırım burada rahat edeceğiz leon.'

b~ dedi ki...

tam anlamıyla masumiyeti çağrıştırıyor bu film bana da. natalie portman'ı da çok severim zaten. o yüzden bu kadar şaşırdım bu zamana kadar izlememiş olduğuma. :)