Pages

2.6.10

`inanasım gelmio gerçek olduğuna`

şansa bırakmak da pek yanlış değilmiş, dün fark ettim. hatta bırakmasaydım, çekinmeseydim, çok daha kötü şeyler olabilirmiş! :) ama.. şimdi.. tekrar "tam istediğim gibi".. şşt! tahtaya vurun :) bundan sonra hepsi bana bağlı, üşenmemek lazım, nitekim 1 haftadan daha az kaldı. çok heyecanlı! :)

bunun dışında ise, zaman zaman kızmaya devam ediyorum. kandırılmaya çalışılıorum, kandırılmış gibi yapıorum. bu beni gerçekten eğlendirio. "bana biraz yalan söyle bu gece ihtiyacım var"ın anlamını çözmüş görünüorum. yine de biraz da kanıo da olabilirim. çünkü bazı şeyler, kötü hissettirio kendimi. kimseye çaktırmasam da.. i am the sun, ok? ne olacak bilmiorum. oluruna falan bırakmadım ama.. olsun istemiorum çünkü hala. takılıorum öyle :)

sinemaya gitcez ya bugün, neye gidelim ki? dur, ben onu bi sorayım :)

♪♫ her şeyin bir la la la la anlamı var..

0 yıldız: