Pages

10.2.10

şımarık!

rapunzel olmak da ne zor işmiş, saçlarım ağırlık yapıyor artık :)

saç demişken,
dün tam karşıdan karşıya geçicez, bi amca geldi. dedi "ben ressamım ve böyle bi güzellik görmedim!" bırak yeaa modunda gülünce de azarladı bi de beni, "gülme kız, bi şey söylicez, taa karşılardan gördüm seni" falan dedi. ben de "ihi sağolun" dedim :) en son mankenlerden falan bahsediodu da, ben o kısımda kopmuşum, tam hatırlamıorum. paula'larımdan birinin sesiyle ve birden yanağımı sıkmasıyla kendime geldim: "öyledir bizim arkadaşımız" :)) şapşal yaa..

öyle şımardım işte dün de :) hem de doğumgünü erken kutlanan doğumgünü kızı ben değilken :p yer arıyorum, hemen de buluorum valla :p

saçla bi alaka kuramadınız, farkındayım, ama ben kurdum, merak etmeyin! :) 

2 yıldız:

jakoobi dedi ki...

yehu
diorum şu kızı şımartmayın bu kadr die :p
saç ne alaka? =D

b~ dedi ki...

kih kih çok geç :p